THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, July 9, 2010

朋友们都说;写
blog=写日记
但系我某甘既习惯喔
不过我仍然得闲某事做______学人地写blog

无意中想起____form1既野
那时候我有点坏
说出去我系第一班——>某人信
不过好彩E家修身养性啦
专注学业
最好彩系
我仲在第一班
不过 PMR无生性
只系那佐7个A
达唔到理想
【内心谴责】


我仲想起
第一个男朋友
被我欺负得好惨
只因___那时吾成熟

我又想起
班上有个男仔
话钟意我【唔知真定假】
_____曾经啦,唔系近排,但系系今年既事
我唔系几敢同人讲
如果我个阵某男朋友
我可能会考虑
虽然他条件唔错
但唔成熟
______我中意成熟型架


他既好朋友就好命水啦
timing俺
个性俺
feel 俺
就系甘____4S1有对恩爱糖痴豆


每个拜六
honey咪放工
屋企得我一个
我会想好多也
【以前及点点滴滴】
以我命水来讲
梗系唔开心多过开心啦
不过近排学到野
在facebook一个女仔身上学到
在blogger上发泄
唔错 唔错


死啦
要oral啦
英文老师要问屋企野架
我有要重覆多年既一句____
my parent divorce already
唉 唉唉唉唉唉
唔讲得唔得啊
[-_-]


尋日个死数学老师讲____
今年会分班
如果明年我跌佐去第二班
我就同他死过-->
【哭卑他睇】
我唔跌得架!!!!!!!!
你知唔知呀 契爷~~~~~!!!!!

都系就此stop 啦
想起仲有功课___8篇国语作文
嘿___朋友
你地做完功课咪啊_____

0 评论: